fredag den 20. marts 2009

Arghh



I disse krisetider må man spænde livremmen ind. Men se så hvad der sker:

Min gode, gamle livrem er ødelagt, gået i-to.

Uhyrligt at sådan noget ikke kan holde mere end… tja, hvornår var det nu den var ny?

Det er sgu mere end tyve år siden! En smuk, kvindelig kollega, Bianca hev mig med i Magasin engang i 80erne og bistod mig med at købe noget ordentligt kluns til min lidt tarvelige garderobe. Jeg var jo ADer og dermed en dyr dreng, som ikke kunne tillade sig at gå rundt i hvadsomhelst.

Bianca lignede altid selv en million, og vidste også lige præcis hvad der sad godt på en mand. Og jeg syntes et besøg i en herreekviperingsafdeling var ubehageligt som et ditto hos tandlægen.

Sko, strømper, bukser og skjorte fra vores tøjindkøb er forlængst gået af mode og slidt op, men livremmen holdt altså helt frem til igår. Jeg kan se, den har fulgt mig i tykt og tyndt, for remmen er slidt i næsten alle huller.

Bianca har jeg fået kontakt til igen, på Facebook. Hun er stadig smuk og modebevidst. Og jeg er stadig ikke glad for at købe nyt tøj…

En ny livrem har jeg dog fået købt, helt alene, og nye bukser den skal holde oppe, får jeg garntrisset hjælp til at købe i Greve centeret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar