onsdag den 25. marts 2009

Hadebrevet



Hvorfor helvede blev du og dit sorte kvindemenneske ikke nede i det dejlige afrikanske solskinsvejr. Vi danskere har nemlig hverken brug for dig, din sorte kone eller den nougatfarvede som vi danskere skal føde på resten af den nougatfarvedes liv. Den farve hører absolut ikke til i DANMARK.

Hvorfor har jeg ikke smidt det brev ud? Den netop overståede megaoprydning var jo en oplagt anledning til at lade det 10 år gamle hadebrev forsvinde ned i en sort sæk sammen med al mulig andet skrammel.

Men jeg beholder det. Det minder mig om, hvad det er jeg er oppe imod i kampen for en anstændig udlændingelov og respekt for Opholdsdirektivet.

Jeg ved ikke hvem der har skrevet hadebrevet, men ud fra teksten og dobbelt-a’erne resonerer jeg at det er en ældre mand som stemmer på Pia Kjærsgaard.

Hvis nogen genkender håndskriften vil jeg gerne vide det. Brevet er poststemplet i København.

Dansk Folkeparti synes ikke de kommer nok til orde. Så her er lidt mere fra partiets øffende bagland:

Vi mænd undrer os tit over hvorfor sådanne mænd som dig ikke kan finde en dansk pige, men ødelægger vores rare land med alt det sorte krapyl. Vi har fået forskellig hudfarve fordi vi hører til i forskellige verdensdele. Vi er blevet enige om at det jo nok er fordi der er noget aparte i jeres sexliv.

Kommentarer udbedes…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar