søndag den 29. april 2007

En af mange






DR nyheder fortæller på nettet, at der er over 70 millioner weblogs på verdensvævet. Og Trine-Maria Kristensen fra rådgivningsfirmaet Social Square har lavet en liste med danske virksomheder som er redet med på blogbølgen.

Clips.dk er en af dem. Men på en lidt skæv måde: Jeg opretter mig som Lazyclip på Mingler.dk den 1. januar i år, da jeg har hverken ork eller lyst til bureauet. Jeg er doven, smådeprimeret og ikke helt klar på hvad jeg vil. Og så begynder jeg at skrive dagb(l)og.

Jeg gider egentlig ikke firmaet, men tager trods alt navn efter det - og min ugidelighed - og linker til hjemmesiden. For jeg er pokkers stolt af idéen og teksten her .

Efter et stykke tid ser jeg at der er mange inde og læse min blog, og Jan på bureauet kan fortælle, at søgningen på www.clips.dk er steget markant. Mange af de nye hits kommer ind via Mingler. Det ser sågar ud til at give nye kunder! Min lyst og ork kommer tilbage.

Men det har ikke været min mening at brande firmaet med min blog. Jeg skriver jo om alt muligt andet end Clips.dk. Undtaget lige i dag, hvor jeg har fundet sådan et flot og farverigt foto af Meral Akbulut fra Tyrkiet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar