tirsdag den 29. maj 2007

See you later…

 
Foto: Alberto Camin, Brasilien


Nu har jeg hver eneste dag i tre måneder blogget på Mingler.dk. Det har været rigtig sjovt. Mit humør har fået et gevaldigt boost – og det var nok ikke sket hvis jeg var begyndt at skrive dagbog i traditionel forstand.

Den daglige rutine med at uploade et flot foto, og skrive en tekst til, har nærmest vaccineret mig mod depressioner – i hvert fald har jeg genfundet min lyst og energi til at komme videre.

De mennesker der skriver dagbog i hånden, har det godt med det. Men går man skridtet videre og bliver blogger – så bliver noterne tilmed læst og kommenteret af andre.

Der har været langt over 25.000 besøg på min blog i perioden. Jeg er flere gange kåret som Dagens Mingler, og sitets officielle nyhedsbrev har ind imellem fremhævet min blog som en af ugens fem bedste.

Det giver selvtillid, og jeg synes det er med god grund at jeg føler mig som noget særligt – netop fordi jeg deler det med andre.

Derfor vil jeg gerne opfordre andre til også at blogge. Man får en slags rød tråd i sin tilværelse, og min erfaring er, at man også bliver lidt klogere på sig selv.

Man får også et større netværk. At møde profiler som Morticia, Daniella, Mlm_68, Maggie, Suitable, Livingmee, Milla70, Straight, Tekko, Bap, Discipel, Joan og Mejsedal i virkeligheden er simpelthen kanon! – og jeg glæder mig til at møde endnu flere.

Imidlertid vil jeg gerne sætte min blog på stand-by. De seneste to dage har jeg gentaget mig selv lidt for tydeligt, og det må betyde at jeg skal læne mig lidt tilbage. Køre lidt ind til siden og samle op på hvad det nu er, der er så godt ved blogging.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar