fredag den 11. maj 2007

Jeg tager en flaske med


De andre på Clips.dk har travlt med ting der skal være færdige. Så jeg må ene mand repræsentere vores firma ved receptionen hos KLS Grafisk i dag. Trykkeriet man bliver grebet af fejrer 60 års jubilæum, og sender samtidig direktør Otto Larsen på pension.

Jeg tager en flaske med. En vi selv har fået til vores egen reception for snart et par år siden. Det er egentlig meget praktisk at flasker sådan kan cirkulere fra reception til reception, synes jeg.

Der er fin buffet, gode drikkevarer, og en masse mennesker jeg ikke kender. Så har jeg det godt.

Sådan bliver det også i morgen. Det er komsammen i Maggies hule. Otte minglere mødes klokken sytten, og jeg har lovet at tage lidt polske pølser, stærk sennep og syltede agurker med.

Og så ta’r jeg også Pan Tadeusz med. Han har alt for længe stået og samlet støv oven på køkkenskabet. Prima polsk vodka, der aldrig har været i cirkulation.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar