fredag den 17. april 2009

Myggen



Det er den første jeg har set i år. Og jeg var den sidste den så.

Myggen satte sig godt tilrette, med snablen fremme. Jeg kunne fornemme hvordan den slikkede sig om munden. Som om den på forhånd vidste at i mig ruller den lækre og forholdsvis sjældne blodtype AB Rhesus positiv, idag endda med en let touch af Cream Ale Spring, påskebryg fra Ølfabrikken.

Men inden den fik stukket, havde jeg med venstre hånds fuck-finger tværet krybet ud til ukendelighed. Så ku’ det lære det!

Nu er den tilmed knipset med højre hånds pegefinger – til skræk og advarsel til alle andre insekter, der bare så meget som bare overvejer at forgribe sig på mit blod, eller min øl, for den sags skyld.

Advarslen gælder ikke bare myg, men også lus, lopper, hvepse og hvem der ellers pønser på at udsuge mig. Jeg vil ikke ha’ det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar