torsdag den 29. april 2010

Udvalgte blogs

Foto: Richard Styles, Storbritannien

Nyhedsbrev fra 24.dk er en mandagsmail med info om hvad der foregår her på vores community site. Og en fast del af indholdet er links til en håndfuld særligt udvalgte blogs fra ugen der gak.

Hvordan bliver de egentlig udvalgt, og hvem gør det? – Jeg ved det ikke, men Nyhedsbrevet er kommet til min indbakke siden februar 2009, og som regel har der i det lille blogudvalg været link til en af mine egne blogs. :-)

Nogle gange er det kikset, og da jeg fornylig blev forbigået i flere uger i træk, tænkte jeg at noget må gøres.

Det gør jeg nu. Jeg har startet en gruppe der hedder Udvalgte blogs. Her kan du blive medlem og poste dine egne anbefalinger til gode læseværdige blogs. Og finde interessante thumbs-up blogs som andre har anbefalet.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar