fredag den 18. december 2009

300.000 visninger


Foto: Maarten Uilenbroek, Holland

Jeg surfede rundt med tømmermænd og fandt Mingler for snart tre år siden, nytårsdag 2007. Fik lyst til at blogge, gjorde det næsten dagligt og fornam at jeg fik faste læsere, som åbenbart godt kunne lide at hverken de eller jeg selv på forhånd havde nogen klar idé om hvad næste blog ville indeholde af foto og tekst.

Sytten måneder senere rundede min profil 100.000 visninger.

Og så gik det klik på klik frem mod 200.000 visninger. Det tal blev nået den 3. maj i år.

Og nu har jeg altså nået de 300.000 visninger i dag.

Tilsammen giver det et fingerpraj om at de næste 100.000 nås en dag i maj 2010, hvis jeg ikke har fået matematikken helt galt i halsen, og mit bloggeri iøvrigt fortsætter som det plejer. Det lyder lidt vildt, synes jeg.

Men selvfølgelig; her ligger efterhånden 553 Lazyclip blogs, og det bidrager nok klikkeligt til de mange besøg. Akkumulering, hedder det vist.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar