tirsdag den 5. juli 2011

Skoet


Det er mig en gåde, hvorfor kvinder er så interesserede i sko. Hvad er det, der er så rasende spændende ved fodbeklædning?

Kvinder kan tale om det i timevis. De er vildt optaget af det, men som mand er det svært at komme ind i samtalen. Da kæresten og hendes veninder forleden, igen-igen, havde emnet oppe og vende, blev jeg spurgt, hvad man egentlig kalder sådan en mellemting mellem en sandal og en støvle…

– En sko?, foreslog jeg. Og så var jeg definitivt afskåret fra yderligere deltagelse i den ellers livlige debat. Jeg havde tydeligvis ikke fattet en brik af, hvad det handler om.

Men så er det jo dejligt befriende, at verdens førende poptøs, Lady Gaga kan sætte tingene på plads. Ovenstående foto viser de sko, som verdensstjernen optrådte i til American Idol.

Jovist er jeg lidt for gammel til at interessere mig for den hippe popkunstner, men Lady Gaga er sgu sexet! Som hun celebert og intelligent træder i karakter og viser, hvad vi mænd forlængst har luret sko i virkeligheden drejer sig om… 

– Sex!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar