torsdag den 18. juni 2009

Blank blog


Foto: Ana Schaeffer, Brasilien

Ikke at der ikke står noget i den. Men den er hverken breaking news eller up front med Twitter eller Facebook. Denne blog giver ikke svar på det spørgsmål man konstant og hele tiden render ind i: What are you doing? Nul update at hente her.

Jeg tror nemlig slet ikke bloglæsere er så pokkers interesserede i hvad jeg laver lige nu. Hvis det alligevel forholder sig sådan, kan jeg fortælle at jeg skriver en blog.

Jeg tror at blogs bliver mere interessante i takt med at de bliver ældre. Det er ligesom med dagbøger. Det er de gamle, der er mest spændende. Dem der er skrevet fornylig, skal faktisk lagre et par år, inden de for alvor er læsemodne.

Og en blog bliver jo ikke støvet med tiden. Den er lige så fin og blank som den dag den blev uploaded. Om føje år kan den læses som en bid fastfrosset nutid, fra dengang man selv pressede et fed hvidløg, helt uden hjælp fra sin pr (personal robot).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar