fredag den 30. oktober 2009

Æbler til ungerne

Foto: Daniel Wildman, Storbritannien

Skal børn på bare 10 - 11 år have deres egen computer?

Jeg mener i hvert fald, at voksne skal have en, og så er der ingen vej udenom – hvis de voksne skal have deres i fred.

Så nu har vi hentet et par gode bærbare hos computervennen Erik Skovgaard:

• En secondhand sølvfarvet 15 tommers Powerbook med 2 giga ram og 100 ditto på harddisken. Og en sjov sortbroget webcam ko med USB-stik i halen. Det er nu Jeremys Apple computer, så han er glad.

• En hvid MacBook, brugt, men nystrøget, med både AirPort og webcam. Den er nu Najas. Så er hun også glad.

Najas Apple computer er næsten samme model som min egen. Min egen. Jeg behøver slet ikke at spørge om lov til at komme til tasterne.

Godt jeg sagde ok til at købe de tos to æble computere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar