onsdag den 8. juli 2009

Numse

Foto: Maciek Czmuda, Polen

Åh, hvem der bare var venner med Haaronitez. Den voksne kvinde har vist lagt et foto af sin mås i sit fotoalbum – som kun kontakter af første grad har adgang til.

Jeg vil dog ikke sende en anmodning – det vil ligesom være for oplagt, hvorfor. Men omvendt kan jeg jo godt ytre mine numsomanske tilbøjeligheder.

Noget godt ved numser er, at de aldrig bliver rynkede. Selv mennesker i en høj alder kan bryste sig med en pæn bagdel. Dén legemsdel bliver aldrig grim, hvis man overhovedet kan tale om noget grimt indenfor anatomien.

Pludselig kommer jeg i tanke om et bryllup engang, hvor bruden fik bind for øjnene, og skulle føle sig frem til sin gom. Jeg var tilsagt til at deltage i panelet af mandenumser, som Christine skulle vælge mellem. Med usvigelig sikkerhed følte hun sig frem til ægtemandens røv.

Hun var slet ikke i tvivl. Hun holder meget af sin mands røv, som er lidt lækker-svampet i det, – som hun henført ytrede ved den lejlighed. Det ægteskab holder sikkert til døden dem skiller…

Selv holder jeg af en stor og blød kvindenumse. Ja, så er det sagt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar