tirsdag den 13. december 2011

Invitation til snabelfløjte fest

Foto: Melissa Balkon, USA

En halvtredsårs fødselsdag kan være en temmelig tjekket affære, med hvide duge, kandelabre, sølvtøj, kongeligt porcelæn, langstilkede glas og kalligraferede bordkort. Så kan man sidde dér i sit pæne tøj og være super tjekket i dagens anledning.

Der er bare det… – at jeg er ikke særlig tjekket! Og slet ikke, hvis jeg bare er mig selv. Derfor holder jeg min fødselsdag sammen med min fire dage yngre ven Jeferson, som er vokset op dybt inde i Amazonas jungle. Selv kommer jeg fra det anderledes vilde Vesterbro – og det er hér vi holder vores “multi-fest”.

I forholdsvis god tid har vi fundet et foto af en rysler og lagt en invitation på Facebook:

Dansk-Brasiliansk fødselsdagsfest

Halvtreds år er ingen alder. Men det er hundrede! Derfor har vi, Jeferson Gomes og Kenneth Wilson endnu en gang slået vores fødselsdage sammen, og inviterer hermed alle der kender (mindst én af) os til multifest.

Vi lover fest og ballade i fælleslokalerne på Sønder Boulevard 69 på Vesterbro. Alle og enhver der har lyst til at kikke forbi og sige hurra til to halvgamle fyre er velkommen.

Der er både buffet, øl, vin, vand, spiritus og musik fra de varme lande. Det skal nok blive sjovt.

Datoen er lørdag den 17. december 2011, og vi starter med super konditor fødselsdagslagkage med mange lys kl. 16.
Festen slutter i løbet af natten…



Alle detaljer omkring arrangementet burde forlængst være tegnet og tilrettelagt, men vi når det nok. Aftalen om lagkagerne, som Konditor-Dorthe fixer i bedste Blomsterberg-stil, er dog 100 % på plads.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar