søndag den 18. december 2011

900.000 hits

Foto: Bjarne Henning Kvaale, Norge

Ovenpå min runde dag har også Lazyclips blog passeret en milepæl.

Bloggen har billedgaranti, men nogle gange har jeg bare vendt et tidligere blogbillede 180°. En oplagt idé ville så idag være at vende et sekstal til et nital, men det ville se forkert ud at genbruge fotoet fra dengang.

Næe, dagens foto bliver et af et markant nital hegnet ind et sted i Norge. Det kan muligvis vendes til et sekstal, men det får jeg næppe brug for. I hvert fald ikke foreløbigt. Selv om der dagligt er mere end tusind klik på min blog, er der alligevel meget langt til seks millioner.

Statistisk set kan en 50 årig dansk mand som jeg regne med at blive 82,6 år gammel. Og læserne kan regne med at også min blog er still going strong i adskillige år endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar